יום ראשון, 27 במאי 2012

אלף-בית של הסטייל

הג'נטלמן הלונדוני הארדי אמיס, הנודע גם כ"קוטורייר הבריטי", נחשב עד היום לאחד מאנשי תעשיית האופנה המשפיעים בממלכה המאוחדת, במחצית השניה של המאה ה-20. מהסטודיו שלו ברחוב סאביל רואו עיצב אמיס בגדים לנשות החברה הגבוהה הבריטית (ביניהן המלכה אליזבת וכלתה המנוחה דיאנה) והיה גם שותף לפרויקטים מרתקים אחרים, כמו עיצוב התלבושות לסרטו המיתולוגי של סטנלי קובריק: "2001: אודיסאה בחלל".
אמיס נפטר ב 2003 אחרי שני עשורים קשים בהם ספג המותג הפסדים והתגלגל בין ידיים רבות. כיום הוא נמצא בבעלות קבוצת השקעות סינית ולאחרונה מונתה המעצבת הבריטית קלייר מלקולם שמנסה להחזיר עטרה ליושנה, כיאה למותג סאביל רואו עם היסטוריה מפוארת.

הארדי אמיס, אביב - קיץ 2012 , עוד תמונות כאן
ככותב טור קבוע על אופנת גברים במגזין אסקוויר, איגד אמיס את רשמיו והוציא ב-1964 את הספר "ABC of Men's Fashion".
עד שהגרסונייר ישים ידו על הספר (שיצא לפני 4 שנים בהדפסה חוזרת) אפשר להנות מהפרויקט האחרון של המותג, בו רואיינו כמה אנשי מפתח בתעשיה המספרים על האלף-בית של הסטייל האישי שלהם. האחרון שבמרואיינים הוא מר אימרן אמד, היזם והעורך של האתר ביזנס אוף פאשן והמעורר ההשראה הרשמי של הגרסונייר: 

תגובה 1:

Eran אמר/ה...

very soon to be featured on our website- bought some stock last week!! very exciting. let me know if you want anything. x