יום שישי, 16 בדצמבר 2011

הדרכים ה(לא) ידועות

אולי אלו הצבעים היפים של החורף, השמש הנמוכה או הלבוש בשכבות - אבל הגרסונייר מביט מסביב ורואה המון גברים הלבושים היטב. נראה כי שלב א' במהפכה הסרטוריאלית (העולמית) מתרחש כאן בהצלחה, גם אם היא חלקית, זמנית או מקרית.
אבל אז הגיע השרטוט הבא של האתר "ארט אוף מנלינס" המזכיר לגבר הישראלי את שלושת השלבים הבאים: אולי לא כולם הולכים פה בטוקסידו למסיבות סילבסטר, אבל גם ה"ביזנס קזו'אל", למרות שמו המנומנם, יכול להיות חינני ומרענן לעין ואילו "סמי פורמל" עם טיפול מעודן עדיין עדיף מספורט אלגנט.


וקריאה מומלצת לשבת: טקסט קאנוני של האתר ג'י.קיו, שזימן אליו פאנל מכובד לסכם כמעט עשור של בלוגים בנושא אופנת גברים, תחת הכותרת:  “Oral History of Menswear Blogging”


אחד המרואיינים, מיודעינו מרדכי רובינשטיין, הידוע גם כ"מיסטר מורט" סיכם במשפט מחץ מוצלח, הרלוונטי גם להוויית הגבר הישראלי:
"I think a big problem with these blogs, they're making rules and breaking rules before they know what the rules are. It's not okay to mix a pattern with a pattern with a pattern. It's never okay to wear a tie over a tank top like Avril Lavigne."
לקריאת הטקסט כולו:  Oral History of Menswear Blogging

תגובה 1:

מעין אמר/ה...

זה לעולם לא בסדר לענוב עניבה עם גופייה (ולמעשה- עם אף בגד שאין בו צווארון!)- מילים כדורבנות.