יום חמישי, 24 במרץ 2011

הדי, היידר, טום!

להדי סלימאן יש ספר צילום חדש למכור לכם. לכבוד המאורע הוא מסכים לשבור שתיקה ומעניק ראיונות לעיתון הגרדיאן ול wwd. התנאי המקדים הוא לא לדבר על אופנה, אלא צילום, תשוקתו העיקרית שלו בארבע השנים האחרונות (אחרי שעזב את דיור הום ומחולל מהפכה בהיסטוריה של האופנה) אבל תסמכו על העיתונאים שלא יניחו לו.

בתשובה לשאלה לגבי "הדבר הבא" הבא בבגדי גברים מסביר סלימן (בתרגום חופשי) את יחסו לאופנה: "אנחנו צריכים לעזוב לתמיד את הסיפור של הטרנד הבא, זה מגיע בכל עונה, הדמות הרכה והנערית מול הלבוש והפרופורציות של הגבר הקונבנציונלי. והרי יש מקום לכל הדברים. הגבר האתלטי, או איך שאתה רוצה לקרוא לו, יראה טוב בחליפה קלאסית, זוג מכנסי ג'ינס קלאסיים, בגדי ספורט או פשוט עירום. בוא נשכח מאופנה. אלא אם כן אתה רוצה להראות כמו רקדן צ'יפנדייל בבגדי מעצבים".

היידר אקרמן
צילום: קרייג מקדין

בינתיים בגליון האחרון של מגזין Interview מתראיין, האיש והקיסם, היידר אקרמן לנסיכת הצייטגייסט טילדה סווינטון (שממליצה לו בחום על הספר "An Apology for Idlers" של רוברט לואיס סטיבנסון).
אקרמן: "כשאני נוסע בעולם, אני מחפש השראה כל הזמן ובנקודה מסויימת חשבתי לעצמי מיהו הגבר שמאחורי 'האישה של אקרמן'. חיפשתי את הגבר שמאחוריה והתעסקתי עם החיפוש די הרבה, כשהתוצאה היא בקולקציה שעשיתי לגברים. להיות מוקף בכל היופי הזה ובכל ההיסטוריה הזו הובילו אותי ליצור משהו שמשקף זאת. האמת ... הבגדים האלו יתאימו לך".
סווינטון: "לי?? אני לובשת בגדי גברים. הגבר מאחורי 'האישה של אקרמן' הוא אני".

טום פורד
צילום: ג'ף ברטון

ואחרון, יש יגידו חביב, מראיין ג'פרסון האק את טום פורד לגליון החדש של Another Man. פורד, שגם מופיע על שער המגזין, מעניק חמש עצות לג'נטלמן המודרני (ע"פ פורד. הגרסונייר לא מבטיח לאמץ את כולן):
1.‬ היה הגרסה המוצלחת ביותר של עצמך.
2. גברים שלא עובדים הם משעממים. חייבת להיות לך תשוקה לעבודה שלך.
3. נימוס היא תכונה אלמנטרית לג'נטלמן. לפתוח דלת לגברת, לסחוב את מעילה ולעמוד כשאנשים מגיעים או עוזבים את שולחן ארוחת הערב.
4. אל תהיה מתנשא, גזען, סקסיסט ואל תשפוט אנשים על פי מוצאם.
5. גבר לא צריך ללבוש מכנסיים קצרים בעיר. זה לבוש שמתאים לחוף הים או למגרש הטניס.

אין תגובות: