יום שלישי, 8 במרץ 2011

מסיבות השמורות עימנו

לא בכל יוצאים הגרסוניירים לאור ועורכים אירועים בציבור, אבל פנייה מאסף אמדורסקי, שהוא גם גרסונייר משובח וגם מוסיקאי מהטובים שבדורנו, בקשר לשיתוף פעולה עם ליין הצ'יזקייק (שבמועדון הברקפסט/מילק ) היתה משהו שלא ניתן לסרב לו.
את אא לא תראו בוידיאו פה למטה (כי הוא עומד מאחורי המצלמה) או בפוסטר של האירוע (כי בכל זאת, קרי גרנט), אבל תוכלו לראות אותו ואת הגרסוניירים במסיבה ביום חמישי הקרוב, 10 במרץ, בברקפסט/מילק, רוטשילד 2, החל מהשעה 22:00. אז מה לובשים?

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מזל טוב!

אנונימי אמר/ה...

האם הגרסונייר חייב להיות גיי?
כך זה נראה במסיבת השנתיים לה-גרסונייר.
לא שיש לי משהו נגד גייז, למעשה כמה מחברי הטובים הם גייז, אני מבלה בארועים ונהנה מהאוירה השמחה שתמיד ישנה...
אבל בעולם ישראלי ממוצע, שלמי שמתלבש יפה קוראים מייד הומו (הומואים משקיעים בהופעה שלהם), ציפיתי לחיזוק סטרייטי יותר בולט...
ובתור אחד שהשקיע בלבושו, תוך רצון לחזק את סצינת הלבוש ה"מכובד" של הגרסונייר, מתוך רצון עז ואמיתי שיתלבשו כך עוד הרבה אנשים...אז במקום להרגיש ג'נטלמן קטן בערב הגרסונייר,יצא לי להרגיש כמו הלטון ג'ון בערב בינוני...הייתי מצרף תמונה, אבל עכשיו אני נבוך...
אייל, אני מניח שאתה יודע מי אני...הייתי מעדיף להשאר אנונימי...
המסר לישראלי הסטרייטי הממוצע-
פפיון (bow tie באנגלית) ולבוש מוקפד- לא רק לגייז...
מזל טוב

הגרסונייר אמר/ה...

הי נונימי,
לא בטוחים שאנחנו יודעים מי אתה (אם כי יש השערות) בכל אופן...מי שרוצה לדעת מיהו ומהו גרסונייר אמיתי - הרי קורא את הבלוג ויבין את דעתינו ולא יחליט או יחווה דעתו ע"פ מסיבה, שהיתה (כמו הבלוג) פתוחה לכולם, ואגב, חגגו בה עוד דברים ומגזרים מלבד יומולדת לבלוג זה. כבר אמרנו בעבר...הגבר הישראלי לא יכול לתלות את דלות החומר של ארונו בגלל מגדרו או מזגו (של חודש אוגוסט).
><
תודה על המזלטוב ונתראה בשמחה הבאה.