יום שישי, 20 באוגוסט 2010

צלליות הקיץ

כאילו לא מספיק הזוי מזג האוויר הטרופי שנחת עלינו, הגרסונייר מבקש לדווח על מחתרת סרטוריאלית חדשה שמקים קנייה ווסט וגם לחשוף את הסרט בו חי חואקין פיניקס בשנה האחרונה.

כמה פעמים בחיים הייתם עדים להכרזה של תנועת סטייל חדשה? ובכן, קניה ווסט מבקש בזאת להכריז על הקמתה של ה- "Rosewood Movement", ששמה לה למטרה לעצב מחדש את סגנונו של הראפר העכשווי.
ווסט ופמלייתו לחברת המוזיקה G.O.O.D שבבעלותו, נצפו לאחרונה מגיעים לכל אירועים החברתיים לבושים בחליפות כהות‫,‬ מחוייטות‫,‬ עם נקיון סגנוני רהוט עד חלקלק‫.‬ ‎ החליפה‫ בתמונה למעלה, דרך‬ אגב‫,‬ של דיור הום‫.‬

‎הרעיון מבוסס על תנועת רוזווד לזכויות אזרח, אלא שבגרסה המודרנית הוא מיועד להעביר תפיסת עולם ג'נטלמנית, הכוללת, מעבר להקפדה אופנתית, גם נימוסים משופרים, סוף לקללות הרחוב ומה שנראה כחינוכו מחדש של הגנגסטה הראפר‫. לצד חליפות דיור הום, החביבות על ווסט, ניתן למצוא גם חליפות של לאנוון ושל קלאב מונקו‫ כמומלצות רוזווד למראה המושלם.


‎מהצד השני של החודש הלא יציב הזה, מופיע חואקין פיניקס‫‬ שחושף את התשובה לאיזו תופעת טבע הוא הפך בשנה האחרונה. פתרון החידה הוא בדמות אליה נכנס‫,‬ בלי מאמץ רב יש לקוות‫, שלו עצמו, דמות הגיבור‬ בסרטו המוקומנטרי החדש של ‫קייסי אפלק.‬
‎הסרט‫, שנקרא I'm Still Here, זכה לאחרונה ‬לקמפיין ויזואלי מאמן הגרפיטי שפרד פיירי‫,‬ הכולל פוסטר יפה (למעלה) וסדרת גרפיטי, עם צלליתו של של פיניקס, שהופיעה לה ברחובות ניו יורק‫.

הגרסונייר לא בטוח שזה הולך להיות סרט השנה שלו (בינינו, הוא יותר מחכה לראות מה סופיה קופולה תעשה בסרטה החדש לדמות האב המודרני) אבל בינתיים הפוסטר טוב, וגם הטריילר לא רע, ואולי בכלל צריך קצת להפסיק לקטר ולהשלים עם העבודה שהחום הזה הוא פה בשביל להשאר.

תגובה 1:

Raphael אמר/ה...

קניה ווסט באמת היה זקוק למיתוג מחדש כג'נטלמן אחרי ההתפרצות שלו לבמה בטקס פרסי ה-MTV. אפשר לתהות אם זה שינוי אמיתי בתפיסת עולם או רק מהלך שיווקי, או אם משהו יכול להיות גם זה וגם זה במקביל. בכל מקרה, הוא נראה הרבה יותר טוב בחליפה.