יום חמישי, 10 ביוני 2010

חג שמח מיסטר פורטר

‎ לילות ארוכים עוברים על הגרסונייר כשהוא משייט לו בעולם המידע הווירטואלי האינסופי, מגשש, מוצא ומגיש הוכחות מרתקות על מהפכת הסטייל גברי שמתרחשת לה, בין וויליאמסבורג לקינג ג'ורג', בין צ'לסי למסריק. ולפעמים, כמו היום, נקלטה, ברדאר העיניים העייפות, ידיעה קטנה אך משמעותית שללא ספק תחולל שינוי מבורך בארון הבגדים הגברי. ‬
ובכן, גבירותיי, רבותיי, שימו לב, האתר Net-A-Porter שהפך בעשור לקיומו לזירת ההתרחשות המרכזית בעולם האופנה המקוונת, הודיע כי החל מינואר 2011 יושק אתר מקביל לגברים, שיקרא מר פורטר. הללויה! וברוכים הבאים מיסטר פורטר.

האתר יציג את מרכולותו הראשונית מקולקציות אביב/קיץ 2011 של יותר מ-60 מעצבי גברים מרחבי העולם, מבתי האופנה הגדולים ועד מותגי נישה, ויכלול, כמו האתר-אחות, עצות סטייל והפקות אופנה מיוחדות לגברים.
בדיוק עשר שנים אחרי שהעיתונאית נטלי מאסאנט השיקה את Net-A-Porter (ובינתיים מכרה את רובו לקבוצת רי'צמונט עבור 50 מיליון פאונד) היא ‬מבינה בחושיה המחודדים לאן הרוח נושבת. "לכל הלקוחות שלנו יש גבר בחייהם" היא אומרת "רובן אף נשואות או גרות עם גבר, ושלוש מיליון יוניק גולשות בחנות המקוונת שלנו יוזמנו גם לקנות משהו לגבר בחייהם. בנוסף אנחנו נקבל בברכה קבוצה חדשה של גברים עם סטייל שיצטרפו אלינו ויקנו עבור עצמם". נציגי האתר הגברי כבר שריינו לעצמם מקומות בשבועות האופנה הקרובים במילאנו ובפריס והגרסונייר, משוכנע בצדקת חליפתו, משריין לעצמו מקום מיוחד ברסס-פיד: ברוכים הבאים מיסטר פורטר.

אין תגובות: