יום חמישי, 27 במאי 2010

הגרסונייר השבועי: וואריס אהלווליה

רק השם וואריס אהלווליה מעורר בגרסוניירים רעד קל. מדובר באחד הניו יורקרים המוכשרים והבולטים, מאלה שיש להם זמן גם להיות מעצבים, גם לשחק בסרטים של ווס אנדרסון וגם להתבליין בברים השווים של ניו יורק ופריז (הוא נשבע שהוא נאמן למורשת הסיקית שלו ואינו שותה) ולהצטלם לא מעט לאוליבר זאהם ולבלוג ההדוניסטי שלו. אבל וואריס אהלווליה הוא קודם כל טורבן שמחובר לאיש עם חוש סטייל מצויין, אייקון מערבי-מזרחי, שאת פניו קשה לשכוח.


מתוך הקמפיין של לואי ויטון
אהלווליה, שנולד בהודו ועבר בגיל חמש עם משפחתו הסיקית לברוקלין, הוא מעצב תכשיטים מוערך ובעל המותג House of Waris. את התכשיטים שלו אפשר להשיג בחנויות המובחרות (קולט היא החנות הכי קרובה אלינו). הוא הצטלם לקמפיין האחרון של לואי ויטון (קמפיין שכבר הוזכר פה ושצולם על ידי חביב המדור טוד סלבי), שיחק (כאמור) ב"עמוק במים" וב"רכבת לדארג'ילינג" (המועדף) של ווס אנדרסון, קיבל תפקיד קטן בסרט הנפלא "אני אהבה" (הגרסוניירים עדיין ממליצים לראות, אם לא הספקתם), היה דוגמן בתצוגת האופנה של Imitation of Christ והמשיך להתסובב במקומות הנכונים, עם בחירות אופנתיות מרשימות, מעודכנות ונינוחות, כשלראשו תמיד טורבן.

מתוך "רכבת לדארג'ילינג"

מתוך "עמוק במים"

מתוך "אני אהבה"

העיניים השחורות, החליפות המערביות, הסטייל הבלתי מתפשר והחיבור הכל כך מדוייק בין המורשת הסיקית למעודכנות האופנתית שלו - הופכים אותו לגרסונייר הסיקי הראשון ששווה להכיר.

צילום: מר שומן הסרטוריאליסט

בתצוגה של Imitation of Christ