יום חמישי, 24 בספטמבר 2009

ראשים קוראים

דייוויד בירן, ראש מדבר שכמותו, כבר עשה כמעט הכל. הוא מוזיקאי מחונן, שכתב אופרה על אימלדה מרקוס, עיצב בניין ככלי מוזיקלי, וניגן עליו (בו?) בניו-יורק, ובלונדון, הוא זכה בגראמי, אוסקר, וגולדן-גלוב, הצטרף לעצומה נגד סרטים ישראלים בטורונטו (בווו), אבל מה שאתם לא יודעים– זו העובדה שבכל מקום בו הוא נמצא – הוא נמצא על אופניים.
בימים אלו מוציא בירן ספר חדש הנקרא
Bicycle Diaries ובו הוא מתאר את עלילות הפידול שלו במקומות שונים ברחבי העולם ופורש את התיאוריה שלו לגבי נהיגה ירוקה, והגרסונייר הפעם לא יכול שלא להסכים.

ועוד מוזיקאי שמקפץ באופן מעורר השתאות בין עולם הרוק לספרות הוא ניק קייב. בימים אלו מוציא קייב את ספרו האחרון "The Death Of Bunny Munro", שאירווין "טריינספוטינג" וולש הגדיר אותו כהכלאה של קורמאק מקארתי, פרנץ קפקא ובני היל. נשמע מעניין? באתר של הספר אפשר לשמוע את קייב מקריא את הספר כולו. לא מומלץ לפני השינה.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

פה אקזקטמנט - יש שם רק את ארבעת הפרקים הראשונים.

Анна Андреева אמר/ה...

איזה סיפור נהדר ומעורר השראה! הייתי נשואה שבע שנים ללא ילד, ובגלל זה בעלי התחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה לאחרונה וכבר לא מבלה איתי ומתגרש. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון זה באמת ממרר לי את החיים. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על ד"ר ALABA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שעברתי אז פניתי אליו בכתובת: (dralaba3000@gmail.com) והסברתי לו, הוא סיפר לי הכל צריך לספק לפני שהוא יכול להטיל את הכישוף על המפגש כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה כשהטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 24 שעות מאוחר יותר בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל מה שאני רוצה, התקשר מהר לד"ר אלאבה ותגיד לו מה קורה בזה רגע והוא גם הכין ושלח לי תרופה צמחית שלדבריו תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויים שמנעו ממני להרות ואז הנחה אותי איך להשתמש בה לפני הפגישה עם בעלי. כאן לאחר השימוש בצמח ובשורש המקומיים האלה, כמה שבועות לאחר מכן התחלתי להרגיש סימני הריון על כל הגוף, הייתי ממש בהריון ורק ילדתי ​​בן תינוק בגיל חודש. אני נשבע שכל העולם יגלה על ד"ר אלאבה שהציל את מערכת היחסים שלי וזה גם נותן לי ילדים שאני בגאווה יכול לקרוא להם שלי היום. לכל אישה שחושבת שזה בלתי אפשרי, הנה הזדמנות לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צור קשר עם DR ALABA במייל בכתובת: (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber אותו באמצעות +1(425) 477-2744, אכן, הוא אלוהים שנשלח להביא מאהבים אבודים ולהביא לך אושר ...