יום רביעי, 22 ביולי 2009

הנסיך החדש של אופנת הגברים

צ'ארלס גילה. תזכרו את השם. הילד בן ה- 15 (או 16, תלוי באיזה בלוג קוראים) נצפה לאחרונה בכל מקום בשבוע האופנה בפריז, הגיע לתצוגות הנחשבות ומשמיע את דעתו המלומדת לכל דיכפין. הוא גם מתלבש במחלצות מיטב המעצבים, מקבל הזמנות לכל האירועים הנחשבים וחולם יום אחד ללמוד בסט' מרטינס. הבלוג של "דה פיידר" כתב שאם הוא לא יהיה הדי סלימאן הבא, הוא לפחות יהיה החבר החדש שלו. בינתיים, הנה וידאו עם אייקון הסטייל הגברי החדש:

7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מה זה הדבר הזה?

איפה ההורים שלו שישלחו אותו דחוף לבית הספר.

גרסונייר1 אמר/ה...

נראה לי הוא יכול לדלג על בית הספר.
מה רע בלהסתובב בתצוגות אופנה ולהביע דעתך בכזו נחרצת בגיל כל כך צעיר. תנו לילד לעשות מה שבא לו. נדמה לי שהוא יודע הכי טוב מכולם מה הוא צריך לעשות.

Kinneret R אמר/ה...

אנונימי יקר. אני אומר לך איפה ההורים שלו: בכיכר הרפובליק. לפחות נכון להיום בצהריים
ראיתי אותו היום עם אישה מבוגרת כלשהי, לא נראית כלל קורבן אופנה. במונחים צרפתיים, לעומת זאת, אין לדעת אם זאת אמא שלו או סבתא שלו. נשים מבוגרות נעצרות כאן בגיל מסוים ולא גדלות יותר.

בכל אופן, עדיין שחיף מדי, עדיין לובש שחור, עדיין דומה נורא למקולי קאלקין, ולמעשה להמון מתבגרים מקומיים כאן. ילד.

גרסונייר2 אמר/ה...

הו כנרת, תודה. דברים שרואים מכיכר הרפובליק לא רואים ממסריק. חוץ מזה, את בטוחה שזאת האמא? הרי מירי דוידוביץ כבר כתבה על תופעת הנשים הבוגרות http://cafe.themarker.com/view.php?t=899462

אנונימי אמר/ה...

אני חושב שראיתי אותו פעם בסטריט פיפר.. בכל אופן, זה ילד. עם המון רצון טוב והמון כסף לשפוך על בגדים של מרג'יאלה, אבל עדיין ילד.. ^^

Kinneret R אמר/ה...

מחשבה שובבית מצידכם, אבל ככל הנראה שגויה לגמרי (אשלח לכם את תמונת המאחורה שלהם), או שהבחורון באמת חדשני בכל הנוגע למין השני.

אנונימי אמר/ה...

זה הילד הכי מכוער שראיתי בחיים באמא!!!!!!!!!!!!!!!!\