יום שני, 6 ביולי 2009

צרות לדור הג'ינס

מכירות של סקיני ג'ינס בעלייה, וה"וול סטריט ז'ורנל" מתאר את התופעה וגם מוסיף אימג'ים לא רעים מההיסטוריה הלא ארוכה של הג'ינס באמריקה. מסתבר שגם גאפ וגם ליוויס מצטרפות לטרנד, בשינויים קלים, ומוסיפות קצת יותר מרווח בין הגבר לדנים שלו. לתעשייה שגלגלה 5.31 ביליון דולר בשנה שעברה, זוהי מגמה לא מבוטלת.
הגרסוניירים תמיד חשבו שג'ינסים רחבים חסרי צורה הם זוועה אסתטית, והמגמה של ג'ינסים הדוקים יותר מבורכת באופן כללי, אך דורשת בחינה מדוקדקת יותר מול המראה, ובכל מקרה מחייבת גם נעליים וחולצה מתאימות.

ואם כבר מדברים על סקיני ג'ינס, אי אפשר בלי כתבת וידאו משעשעת מהמכה של ההיפסטריות הניו יורקית, וויליאמסבורג. הנה כמה צעירים מהשכונה בברוקלין מדברים על הסקיני שלהם:

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

האם זה נראה לכם "זוועה אסטתית"?

http://x17online.com/celebrities/brad_pitt/brad_breaks_down_x17_gives_him_a_ride-07022009.php

ובסופו של דבר, סקיני לרוב זה להומואים ולהיפסטרים (שתי "קהילות" חביבות אמנם, אך ידועות במספר קורבנות אופנה גבוה במיוחד).

גברים אמיתיים אף פעם לא נופלים קורבן לטרנדים והם לא לובשים צמוד מדי וגם לא רחב מדי.

גרסונייר1 אמר/ה...

במילים אחרות, הומואים והיפסטרים הם לא גברים אמיתיים? מסופקתני. בכל מקרה, כמובן שיש יוצאים מהכלל - בעיקר אם קוראים להם בראד פיט והם לובשים ג'ינסים מעוצבים ויקרים שייראו טוב על כל אחד, בעצם.
בעניין הג'ינס, הזוועה האסתטית שהוזכרה כאן קודם קשורה למכנסיים ג'נריות ורחבות, מאלו שאתה יכול לראות בכל רחוב טיפוסי בעיר, בו הגברים נראים כמו קולבים מגושמים לבדים שנקראים ג'ינס וכל קשר בינם לבין הגוף הוא מקרי. ועוד אפילו לא התחלנו לדבר על מיני תוספות/כיסים/אפליקציות ושאר אסונות שבדרך כלל נוספים למכנסיים האלו.
אבל על כל אלה, אולי בפוסט אחר...

אנונימי אמר/ה...

אני מסכים עם המגיב האנונימי.
אני משתייך אומנם לקהל אוהבי הגברים, אבל אני באמת חושב שהסקיני ג'ינס הוצא הרבה מעבר להקשר שלו, והפך למכת מיינסטריןם כואבת ומאולצת. זה לא יפה על כל אחדג, ולמעשה, זה יפה רק על אנשים מסוימים, לרוב עם רגלי שחף (אנשים סקיניים, בדיוק כמו הג'ינס) ולא מדובר כאן על שמן מול רזה אלא על רזה מול רגליים גדולות/שריריות יותר- כמו שיש לי למשל. ג'ינס מגושם וגדול זו אכן זוועה, אבל בואו נספיד את הרגולר פיט - גם לפני חמש שנים נמכרו ג'ינסים מאד יפים ומחמיאים לגוף- זה שתהרגלנו לצמידות, זה לא אומשר שאי אפשר להשתחרר ממנה, ובלבד שיהיה זה לטובת ג'ינס יפה ואיכותי, ונטול גימיקים ערסיים, מיותר לציין.
איתן א.

Unknown אמר/ה...

אני לא חושבת כמו גרסונייר שרק גברים כמו בראד פיט יכולים ללבוש סקיני.
אפילו בראד פיט עם כמה שהוא מהמם לבש כמה דברים מזעזעים במגוון סרטים לצפייה ישירה שראיתי ונראה מגוחך בהם.
אז הוא לא מחוסן ממראה דבילי.
אין לי בכלל בעיה עם סקיני, אני רק חושבת שזה אולי יכול להיות מסוכן לפוריות.