יום שני, 15 ביוני 2009

גרסוניירים בתקשורת

לא, לא אנחנו...מספיק. העולם מלא בגרסוניירים רציניים שעובדים בתקשורת, והגרסונייר גאה להציג שני דורות של פורצי דרך אמיתיים בתחום העיתונות הכתובה, שפתחו לאחרונה צוהר לארון הבגדים המרשים שלהם ול-Passion האמיתי שלהם אחרי המילה הכתובה: אופנה.

גאי טאלסה הוא כתב מגזין מיתולוגי בהיסטוריה של העיתונות, שעבד עם ה"ניו-יורק טיימס"; "ניו-יורקר"; "הארפר מגזין"; "אסקוויר" ואף הוכתר על ידי הסופר טום וולף כאבי ה"ניו ג'ורנליזם". הכתבה המופרסמת ביותר ביותר שלו על פרנק סינטרה מ-1966, זכתה בתואר הסיפור הכי טוב שפורסם אי פעם ב"אסקוויר" והוא גם סופר מצליח עם 11 רבי מכר. ועוד משהו: יש לו ידע עצום באופנה, תאווה בלתי נגמרת לאופנת גברים והרבה הרבה סטייל.
“I always dress up to the stories" הוא מספר בכתבת וידיאו למן-סטייל שתפסו אותו לראיון על העלמות החייטים, חליפות בהתאמה אישית ונעליים ב-2800 דולר.



גרסונייר המדיה השני הוא סטפנו טונצ'י העורך של T - מגזין הסטייל של "הניו-יורק טיימס". טונצ'י שהיה בעבר מנהל קריאטיב ב"אסקוויר", התיר לצלם טוד סלבי לתעד את ביתו ואת ארון הבגדים שלו.
כבר סיפרנו על פרויקט הצילום הביתי של סלבי, שמתעד את הבתים של מובילים בתעשיית הקריאטיב, ולאחרונה אף יצא לו הספר, אותו אתם מוזמנים לרכוש ולהמשיך להציץ לחיים של היפים והקובעים.

ובינתיים, שיעור בקיפול: