יום חמישי, 14 במאי 2009

שו בוי

יש סקייטר-בויז בקהל?
הגרסונייר הוא לא ממש סקייט-בורדר. נהפוך הוא, כל נסיון לעלות (שלא נאמר לרכב) על אותה פלטת אספלט ארוכה וארבעת גלגליה (בעברית: גַּלְגֶּשֶׁת) הסתיים במבטים משתהים מכיוון הבנות ובכמה פצעים יבשים. אבל, שומר עדיין הגרסונייר פינה חמה בלב לתרבות הסקייטרים - מהזי ועד הביסטי, מטוני אלבה עד לארי קלארק – תרבות שמייצרת עד היום, ולא רק בקליפורניה, מתח אורבני משובח, אידיאולוגיה חיובית וזרוקה, וקוד לבוש אסתטי ופונקציונלי המחלחל אל עולם האופנה ומשפיע על שלל מעצבים.

גיבור הדור הצעיר הוא dude מקליפורניה העונה לשם סטפן ינוסקי (בתמונה בלי גלגשת), ובסרט הקצר עליו מספרים חברים כי הוא בעיקר כל היום רוכב על הסקייטבורז – וללכת הוא בקושי יכול. הינוקא-בוי (ביולי הקרוב הוא חוגג 20!) לא היה צריך לחכות הרבה זמן שחברת נייקי תציע לו שיתוף פעולה וקו סניקרז הנושא את שמו.

קבלו את הזום ינוסקי נעלי סניקרז שטוחות, פשוטות למראה, השומרות על גישה נקיה ורגועה כמו רכיבות ליליות של ינוסקי בחוצות סקרמנטו. הבלוג cool hunting תפס לשיחה את מעצב הנעליים ג'יימס אריזומי, שסיפר על התהליך הקריאטיבי, על העבודה עם הכוכב הצעיר ועל הפרטים השקטים שמתחבאים מאחורי המעטה החלק. תהנו מסוליית השעם, הסווש הסרוג, שרוכי העור, הלשון הקצרה ותזהרו שאתם מנסים לעשות קיקפליפ באוויר אחרי גיל 35.


2 תגובות:

ניר טובר אמר/ה...

יש בארץ?

גרסונייר2 אמר/ה...

הי ניר
מסופקני אם מישהו מחזיק את הנעל בארץ... אם תמצא - אנא תודיע