יום ראשון, 12 באפריל 2009

השפל הכלכלי והתחתונים שלכם

אלן גרינספן, מי שהיה במשך 18 שנים נגיד הבנק הפדרלי בארצות הברית, אמר פעם ש"אם תסתכלו על מכירות של תחתוני גברים, תגלו שזה נתון יציב וקבוע שבקושי משתנה... אבל אם יש מקרים שבהם נתוני המכירות מראים על ירידה, סימן שגברים מתחילים לקמץ בכל מה שקשור לקניית תחתונים חדשים. וזה תמיד סימן המבשר על זה שאנחנו בבעיה".
אז גברים (וגם גברות, במיוחד אם קוראים לכן קרי ברדשאו ואתן אוהבות תחתוני בריף של קלווין קליין) - אנחנו בבעיה.
מינטל, חברת סקרי שוק עולמית, חוזה שב-2009 יירדו מכירות תחתוני הגברים ב-2.3 אחוזים מהסכום הדימיוני של 4.87 ביליון דולר ב-2008 ל-4.76 ביליון בשנה הנוכחית. ה"הפינגטון פוסט" מדווח שתחתוני הגברים הם הסימן הראשון למיתון, שכן גברים יוותרו קודם על קניית תחתונים ורק אחר כך על פריטי הכרחיים יותר, כמו בגדים לילדים או לנשים שלהם.
הגרסוניירים, שקצת מובכים מהשיחה על תחתונים, מרגישים צורך לצאת בקריאה נרגשת ולעצור את סימן המיתון הראשון הזה: אנא אל תוותרו על קנייה קבועה של תחתונים! העובדה שתחתונים הם פריטים אישיים שאף אחד (ובכן, כמעט אף אחד) לא רואה, לא הופכת אותם לחשובים פחות. ההיפך הוא הנכון: אלוהים נמצא לא רק בפרטים הקטנים, אלא גם בתחתונים: הם הכי קרובים לגוף שלכם, רצוי שיהיו עשויים מכותנה איכותית ובגזרה נכונה ונוחה, ושאתם - ביניכם לבין עצמכם - תשתעשעו מהם.
הנה כמה אופציות:
האופציה האמירקן אפרלית - 12$ (או בחנות בדיזינגוף סנטר בשקלים):
האופציה האקנית - 69$ (יש מצב שבשטוקהולם עדיין לא שמעו על המיתון)
האופציה הקלווין קליינית - 18$ לשלושה זוגות (אמזון)






5 תגובות:

ז'ילברטו אמר/ה...

הטיעון של גרינספאן לא כל כך רלוונטי כיום, בין השאר בגלל השדרוג שקיבלו התחתונים. בבסיס הטענה של גרינספאן מצויה ההנחה שהתחתונים הם מוצר קשיח, כלומר שהביקוש שלו הוא קבוע ואינו משתנה. התחתונים, כמו מוצרים רבים אחרים כבר אינו קשיח משום שלהגדיר תחתונים כמוצר בודד יהיה קצת חטא לאמת. כיום יש שלל תחתונים: מעוצבים, עם הדפסים, מבדם נושמים ושאר ירקות. הנקודה היא שהמכירות של החברות יורדות, אך לא משום שכמות התחתונים הנמכרת יורדת, אלא משום שגברים מוותרים על רכישת תחתון מעוצב ועוברים לתחתון פשוט וזול. התחתון הוא כבר לא מוצר קשיח- מה שמעיד על התפתחותו.

אורי אמר/ה...

גרסונירים יקרים,


הפתעה לחג! אני לא יודע אם האוסטרלים חוגגים את פסח, אבל מותג התחתונים ובגדי הים האוסטרלי AussieBum, בעל האופי המחוספס ומעט חצוף, מציע זה מכבר מספר שבועות משלוח חינם (!!!) לכל נקודה בעולם, וזה כולל את ארצנו הרחוקה. אז במקום לשלם מעל 300 ש"ח לבגד ים ברחוב שינקין, קנו בגד ים מהערבות של המדבר האוסטרלי, בלא יותר מ 200 ש"ח:

http://www.aussiebum.com

חג שמח לכולם.

(נ.ב. : גרסונירים יקרים... הבטחתם לי פוסט על שיער ראש... ל"ג בעומר מתקרב בצעדי ענק...)

מאיה אמר/ה...

אני לא יודעת מה אתכם, אבל כשמדובר בגברים שבורכו בגוף רותח, אין לי בעיה שיוותרו על הלבוש התחתון... ההפתעה היא תמיד חיובית (;

אנונימי אמר/ה...

אין כמו תחתונים וינטאג'

אנונימי אמר/ה...

תודה על המידע
בגדי ים