יום חמישי, 19 במרץ 2009

הגרסונייר השבועי: ולנטינו

לכבוד יציאת הסרט "ולנטינו: הקיסר האחרון" (הסרט יצא אמש בארה"ב) בחרו הגרסוניירים בוולנטינו גרוואני, מעצב העל שהקים את אמפריית האופנה ולנטינו, לגרסונייר השבועי. המעצב, שהקים את בית האופנה הנושא את שמו באיטליה אחרי התמחות בבתי האופנה של גי לארוש ובלנסיאגה בפריז, פרץ לתודעה הציבורית אחרי תצוגת אופנה זוהרת במיוחד בפירנצה ב-1962, תצוגה שמשכה לקוחות זוהרות במיוחד מהאליטה האירופית. שנתיים אחר כך הוא העביר את התצוגות שלו לרומא ויצר קולקציה לבנה שהתפרסמה בזכות הלוגו V, שמאז זוהה עם בית האופנה שהקים.
בין לקוחותיו המפורסמות ניתן למצוא את הנסיכה מרגרט, אליזבת טיילור, אודרי הפבורן ואת המוזה הגדולה מכולן, ג'קלין קנדי, שהזמינה אצלו שש שמלות בשחור ובלבן, כדי ללבוש במהלך שנת האבל שלה על בעלה המת. לימים ולנטינו גם עיצב את שמלת החתונה שלה למיליונר אונאסיס.
האיש והאגדה מספר לירחון וניטי פייר שהתכונה אותה הוא הכי שונא היא חוסר נימוסים, והתכונה שאותה הוא מעריץ אצל גברים היא אומץ. אגב, בתשובתו לשאלה "איזה תכונה הוא מעריץ אצל נשים", הוא ענה גם "אומץ", כך שהגרסוניירם יכולים לעשות V על האיש ולכבד בדרכם הצנועה את פועלו בן ה-45 שנים.

תגובה 1:

itamar427 אמר/ה...

רק שלפעמים הוא יותר מידי שזוף.
בחלק שראיתי מהסרט השבוע הפרטנר שלו (שהוא גם השותף שלו לעסק) מעיר לו על זה, והוא עונה : לא, לא...