יום רביעי, 21 בינואר 2009

למכירה: דוב אופנה

אנטוורפן היא אחת הערים האהובות על הגרסונייר שלא מפספס הזדמנות לבקר בה למטרות שופינג ועינוג החיך. אנטוורפן היא עיר נמל, בירת יהלומים ואופנת האוונגרד אשר הוציאה מחיקה את שישיית אנטוורפן המפורסמת.
אחת החנויות המדהימות בעיר היא של המעצב ולטר ואן ביירנדונק, הילד השובב של השישייה המורדת, שעיצוביו מושפעים מאלמנטים גרפיים חזקים וצבעוניים לצד מוטיבים אתניים, טבעיים ומלאי הומור. המבקרים בחנות, המעוצבת למשעי כמו כל יצירה ביירנדונקית, מסתובבים עם חיוך צ'שיירי ענוג במיוחד כשהם מקיפים את הדוב הענקי השוכב לו על גבו ומשמש מדף לבגדי הילדים.


זמן המיתון נותן אותותיו, וואן ביירנדונק, דוב ענק בפני עצמו, מוכר את יצירתו ומבקש עליה סכום נאה של 30 אלף יורו. מומלץ בדוב לבעלי חנויות קונספט ולאספני אמנות עכשווית.
למבקרים באנטוורפן הכתובת היא:
St.Antoniusstraat 12
2000 Antwerp

5 תגובות:

sefi אמר/ה...

הדוב מגניב, אם היה קטן יותר הייתי כבר יודעת מה לעשות איתו.

Kalba אמר/ה...

היי מותק,

בלוג אדיר!
אחלה כתבה בוואלה!

הכלבלב לודוויג שלי מוסר ד"ש ללודוויג הנקניק שלך...

ואתמול פיספסת את המתאבק בקולנוע לב.

בקיצר, נשיקות, ובוא לחטט קצת אצלי בבלוג, יש לי כמה אינפורמציות חשובות שם עבורך.

יעל כלבה
רחוב דיזינגוף

גרסונייר1 אמר/ה...

בלוג הכלבה שלך?
מקסים
צריך עכשיו בלוג לאופנת כלבים זכרים

Aeyal אמר/ה...

אז זהו, כפי שנדמה לי שאתה יודע אני מגיע בסוף החודש לאנטוורפן אחרי שנים רבות שלא הייתי בה. עוד רעיונות ודעות והמלצות לעינוג החיך ובכלל יתקבלו בברכה:)

לוח יד שניה אמר/ה...

בלוג מהמם אוהבת מאד אין מילים