יום חמישי, 27 בנובמבר 2008

מסע תרבות

מאד עסוקים הגרסוניירים בימים אלו. כאנשי תרבות וסטייל זוהי תקופה עמוסה ומרתקת בעיר תל-אביב, תקופה העוזרת להשקיט את הגעגוע שהם חשים למטרופולינים הגדולים והאהובים, מהם שבו לא מזמן.
מסע הקסם הסתווי החל ב
פצ'ה קוצ'ה, האירוע שריפרש את סצנת האמנות והעיצוב התל-אביבית והגיע בתכניתו החמישית לבגרות תכנית ושלמות הפקתית. עמוסי השראה יצאו הגרסוניירים לארוחת ערב מסקרנת בקולסיאום החדש של חיים פנחס, שגם מפתח הזהב הגדול שהוענק בסוף הארוחה לא הצליח לפצות על תחושת הנפיחות הסתמית והקיטש היומרני א-לה הניינטיז הדקדנטיים. אבל לפחות היו מי-פה בשירותים...
שאריות של ניינטיז
השבוע האמנותי המשיך בפתיחות מרובות משתתפים: בתערוכה החדשה של מיכל היימן ("התקפות על חיבור") בהלנה רובינשטיין, בתערוכה היפה והחולמנית ("נדודי שינה") במוזיאון פתח –תקווה, וגם קפצו הגרסוניירים למיצב המהפנט של איילה צרפתי ("סומה") במוזיאון תל-אביב.

"סומה" של איילה צרפתי

בגלריה ברוורמן פתחו הגרסוניירים את אירועי הווידאו-זון שיגיעו השבוע לעוד שיאים מלבד הפתיחה הרשמית שהיתה במרכז לאמנות דיגיטלית בחולון, שם התפרקו הגרסוניירים לרסיסים בערב השקת הרדיו האינטרנטי halas.am עם הופעות מדהימות של אבי בללי, אוהד פישוף, נועם רותם, ערן זקס ומופרעים טובים אחרים. מי אמר שאין מה לראות בעיר הזאת?

אוהד פישוף

גם על תחום המחול לא פסחו הגרסוניירים וחזרו לראות את אחת הרקדניות האהובות עליהם בעולם, טליה פז. מהפנטת בתנועותיה הציגה פז את עבודה הותיקה "מגנוליות" ויצירה חדשה הנקראת " One Leg Barbie" שנרקמה עבורה במיוחד על ידי שרון אייל. כמו כן התרשמו הגרסוניירים מלהקת המחול הבריטית של ג'ונתן לן ומהמופע עוצר הנשימה של הרקדן הצרפתי-יפני טאדיושי קוקגוצ'י.

טליה פז "מגנוליות"
ואז הופיע רופוס. . .

אין תגובות: